Kundservice som säljer - Anton Granlund

Längd
6 avsnitt
Pris
1 199 SEK inkl. moms
Nästa startdatum
Börja redan idag! se detaljer
Utbildningsform
Distans
Längd
6 avsnitt
Pris
1 199 SEK inkl. moms
Nästa startdatum
Börja redan idag! se detaljer
Utbildningsform
Distans
Vill du veta mer?

Videoreportage

Om utbildningen

Kundservice som säljer

Anton Granlund är entreprenören som hjälpt några av Sveriges och världens främsta varumärken att öka sin försäljning genom att förbättra kundupplevelsen. Han startade sitt första företag när han som 24-åring gick på Handelshögskolan och efter det har han varit med och drivit prisbelönta klädkedjor.

Idag driver Anton Slash.ten som fokuserar på att just utveckla kundservicen hos företag. De har arbetat med allt ifrån globala bilvarumärken och techbolag, till fastighetsägare och varumärken som Swarowski, Björn Borg och Chimi eyewear.

I den här kursen får du lära dig hur du kan bygga och stärka relationen till dina kunder genom kundservice. Kursen passar både dig som vill bli bättre på försäljning genom kundservice, till dig som leder en organisation inom kundservice och även dig som bara vill lära dig grunderna. 

OBS! Alla singelkurser ingår i vårt 12 månaders abonnemang!

Kommande kursstarter

1 tillgängligt startdatum

Börja redan idag!

  • Distans
  • Distans

Investering

Paket singelkurs:

    • Tillgång till kursen dygnet runt, i 3 mån
    • Workbook med skräddarsydda övningar
    • Certifikat till kursen
    • Extra kurs med bonusavsnitt
    • Ingen uppsägningstid
    • Pengar tillbaka inom 14 dagar garanti
    • 20% rabatt på nästa köp

Paket årsprenumeration:

    • Möjligheten att delbetala 499kr / månad
    • Tillgång till vår plattform 24h/dygn
    • Experternas skräddarsydda övningar
    • Workbooks, checklistor
    • Exklusiv VIP-grupp Facebook
    • Workshops och Live Q&A's där du kan interagera direkt med våra profiler
    • Tillgång till support måndag-fredag

Målgrupp

Passar såväl privatpersoner som företag.

Kursinnehåll

Du lär dig:

  • Varför kundservice ger hållbara affärer

  • Fyra steg för framgångsrik kundservice

  • Hur du som ledare sätter rätt förutsättningar

  • Hur du skapar långsiktiga relationer

  • Hur du hanterar kundkonflikter

  • Hur du sätter mål för din kundservice

  • Hur du rekryterar rätt personer

Varför välja Framgångsakademin?

Digital plattform

Tillgång dygnet runt

Löpande digitala event

Examen & Intyg

Efter varje genomförd kurs tilldelas du ett certifikat med ditt namn på. 

Framgångsakademin
Kungsgatan
114 39 Stockholm

Framgångsakademin – frigör din fulla potential

Framgångsakademin vill vara det självklara valet för dig som vill bygga dig själv och andra genom personlig utveckling och självledarskap. Vi som team vill se dig växa och vi är stolta över att kunna leverera ett brett digitalt kursutbud av...

Läs mer om Framgångsakademin och visa alla utbildningar.

Highlights