Svensk medborgare men ej folkbokförd i Sverige - distansstudier. Universitetsnivå - Forum
2016-07-18 04:25
Josefin
Hej! Jag är utflyttad från Sverige under en tid (men har en c/o adress i Sv dit min post går) och undrar om jag fortfarande som svensk medborgare har rätt att studera helt it-baserade distansutbildningar vid svenska högskolor och universitet? Jag är inte i behov av CSN-stöd utan finansierar mig själv. Tacksam för svar. Vänliga hälsningar, Josefin
Avregistrera ditt intresse för tråden: Svensk medborgare men ej folkbokförd i Sverige - distansstudier. Universitetsnivå
#EMAIL# är nu registrerad till ämnet: Svensk medborgare men ej folkbokförd i Sverige - distansstudier. Universitetsnivå
Intresserad av tråden: Svensk medborgare men ej folkbokförd i Sverige - distansstudier. Universitetsnivå? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.
Ogiltig emailadress
Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀 Du är nu registrerad för distansutbildningar.se:s nyhetsbrev.