St Eriks hudterapeututbildning - Forum

2008-08-25 14:59   Emelie
Hej Jag undrar om man måste ha 4 års arbetslivserfaranhet för att komma in På St Eriks och bli hudterapeut? Mvh emelie

RE: St Eriks hudterapeututbildning
2009-04-14 21:06   le
Hej Emelie, Du skall vara lägst 25 år och ha arbetat i minst 4 år om du INTE har ett slutbetyg/avgångsbetyg från gymnasium. Däremot kräver hudterapeututbildningen arbetslivserfarenhet motsvarande 1 års heltidsarbete.

RE: St Eriks hudterapeututbildning
2009-06-15 00:10   Sara
Hej! Jag har en fråga...du skrev att det krävs arbetslivserfarenhet motsvarande 1 års heltidsarbete...jag kommer att ha gått ut gymnasiet (vård och omsorg) till nästa år och är mycket intresserad av att bli hudterapeut. Vad är det för arbetslivserfarenhet jag behöver? Tack på förhand!

RE: St Eriks hudterapeututbildning
2009-06-17 17:05   le
Det står inget på deras hemsida om de vad det är för sort arbetslivserfarenhet som man behöver. Då betyder det oftast att man kan jobba med vad som helst..

RE: St Eriks hudterapeututbildning
2009-06-17 17:08   Linda
Om ni vill ha mer information angående st eriks hudterapeututbildning finns det en populär tråd om utbildningen. www.studentum.se/forum/RE_Hudterapeut__g16338.html#16338

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in