Personligt brev - Forum

2009-05-26 14:56   Malla
Jag är mycket intresserad av en KY-utbildning inom försäljning/marknadsföring och vill verkligen att allt skall klaffa. Är det ngn som kan ge tips och råd om struktur/innehåll i det personliga brevet? Är det lite på samma sätt som när man söker jobb, dvs det här har jag gjort, detta gör jag och vad jag vill göra?? Tacksam för tips. Hälsningar // Malla

RE: Personligt brev
2009-05-28 09:19   Linda
Hej, Tips från en person som går en ettårig KY-utbildning inom marknadsföring/kommunikation: - Nämn dina fördelar (egenskaper, erfarenheter) - Din motivation och intresse för utbildningen - Visa att du har det som krävs för att kunna gå igenom den specifika utbildningen och bli en bra marknadsförare/försäljare Kom ihåg att förklara och motivera det du skriver så att de får en bra bild av dig och att du är en värdig kandidat för utbildningen. Lycka til!

RE: Personligt brev
2009-06-09 21:55   Christian
Jag vet inte om jag kan hjälpa specifikt, men om du behöver lite inspiration för att skriva ett personligt brev så kan du besöka personligt-brev.se.

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in