Make-up artist/frisör sökes till novellfilm - Forum

2006-08-03 11:33   Bartolomeus Filmproduktioner
Bartolomeus Filmproduktioner söker en make-up artist alt. frisör till inspelningen av en novellfilm (25/9-2/10-2006). Är du intresserad av att sminka/styla så är det här kanske något för dig! För vidare information- var god kontakta mikael.larsson@bartolomeus.se Mvh Bartolomeus Filmproduktioner

Ang: Make-up artist/frisör sökes till novellfilm
2006-09-11 09:00   Jennie
Hej! Såg Er ad om att ni sökte make-up artister. Jag är inte utbildad men har ett stort intresse och samlar gärna erfarenheter och meriter. Vart i Sverige kommer denna inspelning att ske och är jobbet betalt eller obetalt? MVH Jennie Berglund

Ang: Make-up artist/frisör sökes till novellfilm
2006-09-20 23:13   Matilda Wennqvist
Hej Jag heter Matilda och är 27 år. Jag frilansar som make up artist, mestadels i Sthlm. Jag såg er annons och vill gärna ha lite mer info. Jag har en liten meritlista med olika jobb, reklam, tidningar, tv, mm. Men senaste projektet var Junior eurovision song contest. Har F- skattsedel. Gå gärna in på min hemsida www.wennqvist.com mvh Matilda

Ang: Make-up artist/frisör sökes till novellfilm
2006-10-20 09:25   natasha anderzon
hej såg er annons tyckte det verkade intressant, men vill dock ha mer info. är relativt nyutbildad gick ut i maj -05 har då gått en 1-årig utb hår&make up stylist med inriktning film och teater..så några filminspelningar har man varit med på, tex Häxornas Tid. Hör gärna av er för mer info...mvh natasha

Ang: Make-up artist/frisör sökes till novellfilm
2007-03-06 22:12   Ann-Charlotte
Hej! Jag går frisörlinjen och har hållt på mycket med frisyrer och make up. Jag har också hjälpt till åt en fotografering med frisyr och smink åt ett projekt som ska vara med i en tidning. Är väldigt intresserad av det. Men skulle vilja ha mer info om detta. MVH Ann-Charlotte Jönsson

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in