lägenhet Varberg - Forum

2006-12-27 20:35   monica
Vårstuderande!! Liten lägenhet i Varberg finns att hyra omgående. Det är en etta som är möblerad, så det är bara att flytta in. Den är ledig vt -07. Vid intresse ring:0768-377187, Monica

Ang: lägenhet Varberg
2007-01-10 12:45   Malin Rimme
Hejsan Monica! Läste precis din annons om lägenheten i Varberg. Vi är nämligen två tjejer som ska gå i Varberg (PS gymnasiet) efter sommarlovet i 2:an på Omvårdnadspogrammet, och säker därför lägenhet för att komma närmare skolan. Men det blir från Augusti 07 och frammåt i så fall. Hur stort är rummet/lägenheten? Skulle de funka att bo två där? Vi är skötsamma och fyller 18 i år, rök och djurfria! Tacksam för svar! MVH Malin Rimme och Sara Jönsson

Ang: lägenhet Varberg
2007-01-15 20:18   Jennifer
Hejsan Monica, Jennifer heter jag! Läst just din annons, den var som en räddande ängel efter att ha letat så länge. Jag går på Ljud & bildskolan, och söker nu en lägenhet med min pojkvän, eftersom han bor hemma hos mig, vilket ju blir lite trångt med syskon osv. min pojkväns föräldrar bor på olika håll i landet & han får därför inackorderingsstöd & underhållstöd, vilket resulterar i att vi har en fast inkomst. Låter det intressant så svara gärna till min mejl; Gullig_vbg@hotmail.com eller ring; 0768703599 Tack på förhand, Jennifer

Ang: lägenhet Varberg
2007-03-15 22:43   omgående
Hej... Är en kvinna på 40 år som har fast arbete i Göteborg på Linnestaden,är lugn o ordentlig.Vill flytta på grund av skilsmässa + att jag har min familj i Varberg.Jag kan lämna goda ref.

Ang: lägenhet Varberg
2007-03-22 11:57   JO
Hej! Jag är intresserad att flytta till Varberg. Det är jobbet som kallar, så kan du vara snäll och säga hur mycket du vill ha i hyran? Mvh Jorge Olivares Ingenjör och system integratör 070-6720097

Ang: lägenhet Varberg
2007-04-04 19:51   frida bergström
Hejsan!! En en tjej på 20 år som tänkt flyttat till Varberg i sommar och din lägenhet låter helt perfekt. Är en skötsam frisör ej rökare som letar ihärdligt efter boende i Varberg. Hör av dig! Med Vänliga Hälsnigar//Frida 073-50 62 660

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in