Industriell ekonomi - Linköping - Forum

2010-04-10 19:06   Fredrik
Hej! Mitt namn är Fredrik och jag tänkte söka till "I-linjen" i Linköping och tänkte höra om någon kan säga hur de har upplevt det. Jag undrar även hur bostadssituationen ser ut där nere? Jag tänkte även på om man kanske skulle läsa med någon språkinriktning och hörde att det bara finns i Linköping vilket var en stor anledning till varför jag började kolla på det, är det någon som vet om detta stämmer och vilka språk finns det i så fall? MVH Fredrik

RE: Industriell ekonomi - Linköping
2010-04-12 21:17   Maja
Hej Fredrik! Va roligt att du funderar på I-linjen i Linköping. Jag går själv andra året där och jag trivs jätte bra! Jag tycker att de är en bra blandning av ekonomi och teknik och det är även en jätte bra sammanhållning bland oss som går här. Vad det gäller bostäder så finns det gått om dom. Det finns många studentlägenheter och korridorrum och i början av hösten har dom som kommer nya till Linköping förtur på de lediga studentrummen så det brukar inte vara några problem att få bostad. Ett tips är att gå in på studentbostäder.se och ställa sig i kö, det är gratis. Det stämmer att språk inriktningarna på industriell ekonomi bara finns i Linköping och de olika som finns är franska, spanska, tyska, kinesiska och japanska. Om du har några fler frågor svarar jag gärna!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in