Hudterapeut-utbildning Landskrona - Forum

2007-11-27 18:25   Caroline
Hej! Jag är inne på att kanske läsa till hudterapeut. Tänkte först söka till gilda-skolan men blev avskräckt, den ska tydligen vara väldigt tuff. Såg sen att det fanns ky-utbildning i Landskrona. Någon som har gått där? Är det en bra utbildning?

Ang: Hudterapeut-utbildning Landskrona
2007-12-11 16:10   Linda
Hej hej! Jag har samma fråga som du... har du fått något svar? MVH Linda

RE: Hudterapeut-utbildning Landskrona
2008-10-03 11:48   sa
hejsan! jag undrar om det finns någon bra hudterapeut utbildning som man kan plugga på distans som startar till våren?har sökt massor på internet men har inte hittat nåt:( mvh//sandra

RE: Hudterapeut-utbildning Landskrona
2009-08-22 15:25   moniquepopa
hej jag är själv hudterapeut.jag läste i utomlands,två år.men jag lyckas inte att få jobb på grund av att min diploma är inte svensk.jag vill bara kompletera mina betyger,men vet inte var ska jag ta vägen?!:-(( jag hörde att i landskrona finns en skola som är gratis.vet någon av er skolans namn,eller telefon nr.? 'mvh/monika

RE: Hudterapeut-utbildning Landskrona
2010-01-26 19:40   Anya
Om du söker på Ky utbildningar i Landskrona så hittar du sida med all info om skolan, för att det finns bara en . Jag själv funderar på att söka dit!!:)) Mvh Anya

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in