Delfinskötare - Forum

2007-01-12 00:21   Sofia
Hej! Jag drömmer om att bli delfinskötare...jaja, jag vet. Det låter precis som en liten tjejs dröm. Men det ä ngt jag verkligen vill! Vet ngn hur jag ska gå till väga? Tack på förhand!

Ang: Delfinskötare
2007-02-24 15:32   Nej
Hej, jag vill också bli det. Jag funderar att läsa marinbiologi, men jag vet inte riktigt

RE: Delfinskötare
2009-01-30 19:22   Malin
Hej! Jag bor i USA nu och funderar oxå på att bli delfinskötare, vart finns denna 6 veckors utbildning??

RE: Delfinskötare
2009-02-14 13:18   Ellen
Nu var det ett tag sen jag kollade upp den utbildningen, jag försökte leta på internet, det finns där någonstans. Ska försöka hitta det igen :)

RE: Delfinskötare
2009-05-16 11:08   Sammi
Hej, ja e 15 år just nu (kille) o vill bli delfin skötare men vilken linje i gymnasiet måste jag gå för o bli det. Djurvård låter vettigt, men ja vet nt. Snälla help me!

RE: RE: Delfinskötare
2009-07-02 23:17   Jessica
Hejsan. Vad krävs det för att bli en delfinskötare? Tex, hålla andan i ex antal minuter och sådant? Tacksam för svar!

RE: RE: RE: Delfinskötare
2009-10-21 18:32   Anna Winzell
Hej, jag heter Anna och jag är 14 år och jag går i åttan och jag har ett år kvar i grundskolan sedan skall jag välja gymnasium. Min allra högsta dröm i mitt liv är att bli Delfinskötare för jag älskar verkligen delfiner mer än någonting annat.Så jag undrar vad det är man behöver kunna eller vad det är som kräfs för att bli delfinskötare. Jag är jätte tacksam över era svar,Tack.

RE: Delfinskötare
2015-02-23 11:33   Amanda Rasmusson

hej jag heter Amanda och jag är 21 år min dröm är att bli Delfinskötare. Hur blir man det? Vilka utbildningar finns till att bli det och är de svåra att komma in på?
Jag är jätte tacksam över om ni kan svara mig,Tack.


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in