Data/IT på distans - Forum

2009-05-18 14:05   S
Hej, Jag är sedan 3 år tillbaka bosatt på Madeira, utanför Portugal där jag arbetar på ett Telecom bolag som processansvarig. Jag arbetar med utformning av vårt intranät samt vår databas, billingfrågor, filskick och felsökningar samt utbildning av vår kundtjänstpersonal. Jag är till stor del självlärt men har lä st ekonomiskt program på gymnasiet. Är nu sugen på att utvecklas genom att läsa någon kurs på distans som har att göra med IT/ Data. Det jag undrar är om ni har några förslag på kurser som går att läsa helt på distans och som ni tror kan vara inom mitt område? Är intresserad både utav heltidsstudier ev till hösten samt kortare kurser deltid. Tacksam för hjälp med förslag eller information om vart jag kan vända mig. Vänligen

RE: Data/IT på distans
2009-05-22 14:30   Linda
Hej, Genom att göra en sökning på studentum får du upp en lista med flertal distanskurser inom data/IT. Se nedan: www.studentum.se/data_it_design_distans___23_350_.html Det finns många utbildningar att välja mellan! Vissa är på helfart andra på halvfart, vissa kostar andra är avgiftsfria. Lycka till!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in