Affärslogistik - Forum

2008-11-09 23:16   Daniel
Hej! Jag funderar på att till hösten 2009 börja läsa affärslogistik i Norrköping. Är det någon som läser eller har läst den utbildningen och kan berätta hur utbildningen är, om den kan rekommenderas, om det är några speciella kurser som krävs av mig som sökande och vad man kan göra för att öka chanserna att komma in? Vore jättetacksam för svar! =)

RE: Affärslogistik
2009-03-31 12:41   Linda
Hej Daniel, Jag har själv inte gått utbildningen affärslogistik men hittade följande information på studentums utbildningsbeskrivning: "Sökande som genomgått gymnasiekurser motsvarande Matematik C samt Engelska B eller på annat sätt har förvärvat motsvarande kunskaper prioriteras vid antagningen." Alltså du beöver ha grundläggande behörighet till universitet/högskola och det är ett plus om du har gått matte C och engelska B. Om du har frågor om utbildningen, gå till studentums beskrivning av affärslogistik där du kan längst ner på sidan fylla i en intresseanmälan. Lycka till!

RE: Affärslogistik
2009-07-07 16:51   Joakim
Hej! Jag har blivit antagen till affärslogistik i Norrköping. Är dock lite kluven. SKulle vilja komma i kontakt med någon annan som läser eller har läst där, hur det har gått med jobb för dig/andra. Hur var tempot? Tacksam för svar

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in