Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression - Forum

2017-08-19 19:56   Solisa Pekkari
Hej. Jag behöver hjälp med att tolka resultat på min kvantitativa studie. Har gjort tester via SSPS och behöver tolka resultater.

RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2017-08-21 11:09   Håkan
Jag tror att jag kan hjälpa dig med detta. Du är välkommen att kontakta mig, kan du se min email? Och annars skriv hur jag kontaktar dig.

RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2017-11-07 16:54   Joanna
Hej Håkan! Jag behöver hjälp med liknande. Kan du R studio (på ett ungefär)? Behöver hjälp omgående.

RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2017-11-08 18:27   Nores
Hej!
Jag behöver hjälp med kvantitativ kurs regressionsanalys, chi-test mot betalning. Har flera uppgifter mot betalning. Hör gärna av dig om du kan hjälpa mig? Helst omgående.

Mvh
Nores

RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2017-11-09 12:49   HL
Tack, har ej sett detta forran precis nu, hur kan jag kontakta dig? Har inte så mycket erfarenhet med R men kan evt. satta mig in i det. Tack for intresset!!

RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2017-11-10 00:45   Håkan
Kan kanske hjälpa, men hur kan jag kontakta dig?

RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2017-12-18 21:37   SF
Hej! Utlovar ersättning efter överenskommelse till den som kan hjälpa till:)!

Skulle behöva hjälp lite akut med statistiken till C- uppsatsen. Vi behöver veta vilka tester som ska göras och varför. Skulle även uppskatta att få hjälp med dessa om möjligt. Excel eller statistikprogram som t.ex SPSS spelar inge roll bara det blir bra. Det handlar om att testa korrelation mellan 2 variabler sedan testa mellan flera variabler för att se om det finns samband.

RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2019-11-15 21:25   Spss

Hej, kan du hjälpa med med spss? Behöver hjälp att tolka korrelation tabell ... :(


RE: Hjälp att tolk kvantitativa studier - multivariat, chiatest, regression
2019-11-15 21:25   Spss

Hej, kan du hjälpa med med spss? Behöver hjälp att tolka korrelation tabell ... :(


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in