Polisutbildningen byte av utbildningsort - Forum

2012-10-24 15:42   Robin Holmkvist
Hej, Robin heter jag och jag har precis fått det otroligt glädjande beskedet att jag har blivit antagen till polisutbildningen med start i januari 2013. Jag är superglad och har självklart tackat ja! Jag skulle dock verkligen behöva byta utbildningsort. Jag är antagen till Växjö men skulle av flera olika skäl behöva studera i Stockholm. Jag har varit i kontakt med RPS, Linnéuniversitetet i Växjö och har även fått tala med en person som har hand om utbildningen här i Stockholm. Än så länge så har RPS hand om alla sökande och i nuläget kan de inte hjälpa mig. Det jag dock kan göra och blev tipsad om var att slänga ut en tråd på olika forum, här och även på blaljus.nu och kolla om ni som läser detta befinner er i samma situation eller om ni vet någon som är antagen till Stockholm men lika gärna, eller hellre vill studera i Växjö. Tacksam för svar! Det går att nå mig på: 0704 82 36 28 r.holmkvist89@gmail.com Mvh Robin Holmkvist

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in